Замовлення

Загальна інформація

  • Оформити замовлення онлайн можна цілодобово.
  • Для отримання Замовлення обов'язково необхідно вказати номер телефону тільки українських провайдерів телефонного зв'язку (ми не можемо перетелефонувати Клієнту, який знаходиться не в Україні на номери зарубіжних операторів).
  • При оформленні замовлення Ви можете залишити коментар для збирача, як до кожної позиції товару, так і до замовлення в цілому. В коментарях Ви можете замовити дзвінок збирача під час збирання кошика.
  • Фото упаковки, представлене на сайті, може відрізнятися від реальної упаковки. Для отримання більш точної інформації, завжди звертайте увагу на реальну упаковку. Якщо потрібно більше відомостей про товар, будь ласка, зв'яжіться з виробником або напишіть у коментарях до замовлення необхідне Вам уточнення.

Повернення товарів

  • При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитись від будь-якого доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів.
  • Згідно Закону України ми не зможемо здійснити повернення підакцизних товарів: алкогольна, тютюнова продукція - навіть, якщо ці товари належної якості.
  • Товари групи "суперфреш": кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, незавакуумовані ковбасні або делікатесні вироби - перевіряються в присутності кур'єра. Повернення можливе, якщо товар перевірений і унаслідок неналежноі якості тут же повернений кур'єру.
  • Згідно Закону України про захист прав споживачів повернення товару можливе лише за умови збереження Чека і зіпсованого Товару.

Закон України "Про захист прав споживачів"

Постанова про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Зміни замовлення

Кількість доданих позицій не може перевищувати 3 одиниці. Будь ласка, повідомляйте про зміни якомога скоріше.

Зміни до замовлень приймаються:

  • в замовлення з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • в замовлення з доставкою до 22:00 - до 13:00;

Ціни на товари

  • Ціни на товари в Інтернет-магазині такі ж, як і на полицях супермаркету, де збирається Ваше замовлення, проте кошик збирається та проводиться через касу завжди в день доставки, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, якщо ціна на обрані Вами товари змінилася.
  • Ціни на товари в Інтернет-магазині включають ПДВ, за винятком групи тютюнових виробів.
  • На тютюнові вироби ціна на сайті така ж як і на полиці магазину - відображена без акцизного податку, який складає 5% від вартості товару. У касовому чеку ціна відображена з податком. Приклад: вартість пачки цигарок на сайті і в магазині - 10грн. Ціна в чеку - 10 грн 50 коп. Зверніть, будь ласка, увагу, що максимальна кількість пачок цигарок, яку може замовити клієнт «в одні руки», становить 10 шт.
  • При отриманні замовлення Ви отримуєте фіскальний чек супермаркета, який підтверджує вартість товарів.
  • Ви будете повідомлені про зміну вартості обраних Вами товарів шляхом СМС повідомлення або телефонним дзвінком
  • Ціни та наявність товару в гіпермаркеті можуть змінюватися, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, особливо, якщо Ви обрали доставку на майбутній день. При зміні ціни більше, ніж на 5 грн за одну позицію, чи зміни у вазі Товару, що продається «на вагу», більше ніж +/- 200 грамів від вказаної ваги у замовленні, Збирач проінформує про це. Загальна кількість вагового товару може вар'юватися в залежності від самого товару та особливостей його упаковки у гіпермаркеті.
  • Дисконтні картки мереж супермакетів не діють під час оформлення замовлення на сайті Інтернет-магазину. Всі знижки та АКЦІЇ, що діють у супермаркеті, актуальні і для Інтернет-магазину.

Кур'єрська доставка

Загальна інформація

  • Кур’єрська доставка передбачає доставку замовлення до дверей в межах обраного часового вікна. Кур'єр дістає пакети із замовленням безпосередньо біля Вашого під'їзду.
  • У випадку, якщо Ви не можете гарантувати свою присутність протягом всього часового вікна, будь ласка, зв'яжіться з оператором контакт-центру.
  • Розклад вікон доставки можна подивитися, натиснувши у правому верхньому куті сторінки на таймер.
  • Доставка в зони області та передмістя Києва: дивіться сторінку Мапа доставки

Перед тим, як доставити Ваше замовлення, ми маємо підтвердити у Вас адресу та умови доставки:

  • для замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для замовлень з доставкою до 22:00 - до 13:00.

Вартість доставки

  • Вартість доставки залежить від адреси доставки.
  • Мінімальна вартість кур’єрської доставки у Києві 69 грн.
  • При безготівковому розрахунку вартість доставки: від 82,80 грн.
  • У разі, якщо кур'єр приїжджає за адресою клієнта два рази в одне й те саме часове вікно, клієнт оплачує кожну доставку (можливість узгоджується індивідуально).
  • Вам потрібно зробити декілька окремих замовлень (на різні чеки), але Ви хочете, щоб вони були об'єднані в одну доставку. При оформленні доставки, що складається з декількох, але не більше трьох, замовлень на одну адресу, на одне вікно доставки та з одного магазину - вартість доставки буде розраховуватись як для одного замовлення, що також включає в себе сукупну вагу по усім замовленням. Якщо Вам необхідно оформити доставку, що складається з чотирьох і більше замовлень, то вартість доставки буде збільшуватися на 10 грн. за кожне наступне замовлення, а перерахунок вартості ваги буде здійснюватись відповідно до тарифів, означених вище.

Доставка важких замовлень

При оформленні замовлення загальною вагою більше 40 кг буде нараховуватися додаткова комісія у розмірі до 22 грн за кожні 10 кг перевищення

Об'ємні одиниці товару

Приклад: кошик 50л, карнізи для ванн, санчата - доставляються на індивідуальних умовах.

Відміна замовлення

  • Кур'єрська служба залишає за собою право відмінити замовлення у випадку неможливості його доставки (паводки, землетруси, катаклізми, складна транспортна ситуація у місті, або якщо адреса пункта доставки знаходиться в зоні, до якої неможливо під'їхати на автомобілі ближче ніж в радіусі 50 метрів). У випадку відміни замовлення, Клієнт може самостійно повторити замовлення на сайті.
  • Ми залишаємо за собою право проводити інформування Клієнтів про відміну замовлень шляхом смс-повідомлення (максимум за 2 години до кінця обраного вікна доставки).
  • Якщо ми не зможемо зв'язатися з Вами, компанія залишає за собою право перенести Ваше замовлення на наступне вікно доставки чи відмінити його.
  • Відмінити замовлення чи перенести його на інше вікно доставки після його оформлення Ви маєте можливість зателефонувавши до контакт-центру за номером (044) 392 85 52.

При цьому зміни до замовлень приймаються:

  • для замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для замовлень з доставкою до 22:00 - до 13:00.

Закриття вікон доставки

Іноді доставка на обране вікно недоступна. В такому випадку Ви побачите на головній сторінці позначку "Завантажено" для цього вікна доставки. Приносимо свої вибачення, якщо Ви мали намір зробити замовлення, а доставка на потрібний Вам час була закрита. На даному етапі, це єдина можливість забезпечити гідний рівень сервісу для вже оформлених замовлень у разі пікового попиту.

Оплата

  • Готівкою під час отримання зібраного кошика, на основі загальної суми замовлення по чеку.
  • Прохання перевіряти коректність решти одразу в присутності кур'єра.
  • Банківською картою: при розрахунку онлайн на сайті.
  • Безготівковим розрахунком: передоплата згідно рахунку.

У разі вибору часу доставки з часовим проміжком 07:00-08:00, замовлення необхідно оплатити до 22:00 доби, що передує дню доставки. Якщо оплата не надійде до 22:00, замовлення буде автоматично перенесене на наступний слот доставки.

Розраховуватись банківською карткою на сайті не можна за підакцизні товари (алкогольні та тютюнові вироби). Ви можете оформити такі товари окремим замовленням та оплатити готівкою.

Порядок розрахунку при безготівковій формі оплати (детальніше)

Порядок розрахунку за допомогою банківських карт і платіжних інтернет-систем

Збірка

  • Ми зобов'язуємося зібрати для Вас найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Ваш особистий збирач зацікавлений у тому, щоб виконати Ваші вказівки максимально точно. Детальніше про збирання
  • Ваше замовлення буде упаковане в пакети обраної мережі, які оплачуються окремо.
  • Побутова хімія пакується окремо.
  • Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, Ваше замовлення буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до Вашого замовлення).
  • Під час транспортування, заморожені та охолодженні продукти знаходяться у термо-ящиках, в яких підтримується необхідна для продуктів температура.
Товар додано до кошику